www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

lørdag 7. mai 2011

And then some... =)

Jeg har kost meg ute i dag - på nye trammen i sola. Og i dag kunne jeg faktisk sitte i bare trøya! *yey*

Her er noe av resultatet - de fleste er på plass i butikken her. Velkommen inn! =)















































***************************************************************

 
En nyhet er perler av metall. De er skinnende blanke, små og lette og lyser opp i strikketøyet! Det kommer snart sett i sølvfarget metall, også. =)




Håper solen har varmet dere i dag, også! Ha en fin søndag! =)

2 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Ja, nå er det god temperatur om dagen:)

Anette Siem sa...

Hmmm lekkert er det, men jeg skjønner ikke hva det er :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)