www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

søndag 13. mars 2011

Light in August? Oh, yesssss! =)

Jeg og Lyckohjulet har spunnet Polwarth siste uka, og vi er begge strålende fornøyd med hverandre og resultatet. *ler*

Tynn, tynn tråd har blitt til et 3-tråds kjedetvunnet garn - hele 450 meter fikk jeg ut av ca. 113 gram. *yey*

Og jeg er totalt forelsket i fargene... Gyldenbrun og mørkebrun blandet med lekre toner av lilla! Bare se! =)
Dette bildet er lånt med tillatelse fra brideflightstudios på etsy:

Håndspunnet - Light in August, Polwarth - ca. 450 meter 3-trådet og ca. 113 gram. Kjedetvunnet.  IMG_4654

Håndspunnet - Light in August, Polwarth - ca. 450 meter 3-trådet og ca. 113 gram. Kjedetvunnet.  IMG_4633

Håndspunnet - Light in August, Polwarth - ca. 450 meter 3-trådet og ca. 113 gram. Kjedetvunnet.  IMG_4643

Håndspunnet - Light in August, Polwarth - ca. 450 meter 3-trådet og ca. 113 gram. Kjedetvunnet.  IMG_4637



Ha en fin søndag! =)

12 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelig garn =)

Anita Tørmoen sa...

Nydelig er det! Perfekte farer.

Syster Yster sa...

Åh, så flott Mono!
Har du noen planer for garnet?

pakkalakka sa...

Vakkert, bare vakkert! :) og du er jo blitt kjempegod spinnerske alt! :)

Babben sa...

Ååå fpr en herlig hespe du har spunnet opp. Fantastiske farger!!

Anonym sa...

nydelig garn :D

Lucky Rock Designs sa...

Nydelige farger.. Garnet ser nydelig ut å :)

Susan sa...

Du spinner så fint Mono!! =)
Det har vært lite spinning med meg i det siste. Rekker liksom ikke alt..hihi

Kaninen sa...

Må bare si her også at det garnet ble virkelig nydelig! Er utrolig imponert over tempo og resultatet. :)

krissimor sa...

Nydelige farger! Gleder meg til å se hva du skal lage av det:)

LivM sa...

WoW!! Dette var lekkert. Så dyktig du er. Dette hadde jeg nok ikke våget meg på, men det ser artig ut! Lykke til videre!

lirosa sa...

Aldeles og fullstendig herlig garn, -mer er det ikke å si om den saken, -og min Nessie ble unnfanget i natt....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)