www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

søndag 27. februar 2011

"Uleste Bøker Og Utgåtte Sko" - Det er ikke bare våren jeg venter på...

Jeg har store forventninger til skiva til det norske bandet Oslo Ess som slippes i mars. Skiva heter Uleste Bøker Og Utgåtte Sko, og jeg har allerede spilt i filler promoen vi har her... *ler*

Herlig forfriskende, melodiøs rock med norske tekster. Synger bra gjør de, også!
Og Ja - jeg har selvsagt forhåndsbestilt skiva! Det kan du gjøre, også - her! ;)


Må dele et par akustistke klipp med dere - så får dere en liten anelse om hva det dreier seg om. Og som jeg lengter etter vår! *ler*










PS! Jeg fant forresten et lite intervju med vokalisten! =)


.
Jeg har plassert min blogg i Haldennorske bloggkart!

3 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Dette var bra! Blir spennende å høre mer av dem:)

Unknown sa...

Så bra musikk =)

pakkalakka sa...

Tøff musikk! *liker* :)

Også fikk jeg høre 'gærne-låta' jo *knis*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)