www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

lørdag 19. februar 2011

Limited Edition! =)

Jepp, da har jeg laga noen sett med utelukkende karabinkrok-markører! Inspirert av kjolestrikkingen til medlemmer på Norsk Strikkeforum - for hva er vel bedre enn en fargeglad motivasjon hver 10. cm eller sånn? Det kan det jo også være behov for når man strikker en genser eller ullbukse - eller JEG ville hatt behov for det... *ler*

Et par store sett med 12 kroker som ser sånn ut (pass på, for disse tror jeg ikke det blir flere av på leeeeenge!):




Og sånn ser settene med 6 kroker ut:


Har lagt ut et par sett til, også - blant annet dette med hele 24 markører i lekker Jade! =)





































Velkommen inn for en titt! =)





God helg ønskes store og små! =)




.

9 kommentarer:

Ingunn sa...

Herlige!

Anita Tørmoen sa...

Flotte markører:)

Smarie sa...

Kjempelekre Mono ;o) Vil ha ....sender deg mail !

cetes sa...

Jeg har kjøpt :D Disse krokene har jeg venta på :)

Nitus sa...

Kjempefine maskemarkører du har laget,noe jeg aldri får nok av.

Babben sa...

Ååå så fine de blir! Skulle ønske jeg fikk til å strikke med sånne, men jeg synes de er litt i veien liksom.
Men kanskje det bare er å øve litt... med et sett nye Mono Maskemarkører.... For lekre er de!

Babben sa...

Beklager Mono, men jeg trodde ikke jeg fikk lagt igjen kommentaren min, alt bare hang her... men så ble det plutselig veldig mange.. Var ikke meningen å fylle kommentarlisten din på denne måten.

Nina sa...

Så masse flott du har laget!! Nå er jeg tilbake i bloggverden jeg også :-)

Og må si jeg er kjempeimponert over hvor utrollig flink du har blitt til å spinne!!

Hilsen Nina

mimouna sa...

Søte små drops!:o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)