www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

lørdag 11. desember 2010

Ashford Traveller =)

Da har jeg fått rokken i hus! Se så fin!! =)
Jeg må innrømme at jeg smiler fra øre til øre bare av å se på den - er det normalt? *ler*

Skal bare få på plass splinten (forhåpentligvis...), så skal jeg sette meg til. =)

Rokk - Ashford Traveller Single Drive     - satt inn med terpentin og linolje.   IMG_4042

Rokk - Ashford Traveller Single Drive - fra Fiberandart     IMG_4051


Jeg handlet rokken av Fiber and art, og snille Nina sendte med litt håndfarget ull, også!
Håndfarget Superwash Merinoull fra Fiberandart    IMG_4043

Og denne kjøpte jeg av henne - fikk ikke helt frem den flotte mørke brune fargen, men...
Mørk brun Corriedale ull fra Fiberandart    IMG_4046


Denne ulla fikk jeg i forrige uke - BFL fra The Thylacine - men den er så vakker i fargene at jeg må lære meg litt før jeg våger å hærpe den... *ler*

5 kommentarer:

Nina sa...

Nydeglig rokk, jeg har jo samme og er bare kjempefornøyd!!!

Elisabeth MD sa...

Lekkert! Jeg har veldig lyst til å lære meg å spinne, har håndtein og fiber, og håper på et par bøker i julegave. Det er bare tiden (og tålmodigheten) som ikke har gjort til at jeg har kommet så langt enda. Gleder meg til å følge med på fortsettelsen!

Ha en fortsatt god helg!

mimouna sa...

Så gøy! Dette blir spennende, venter spent på hva du tryller fram på denne. Lykke til! :)

Fargeheimen sa...

Så fin rokk.
Fine farger på ulla du skal spinne.

Lukke til meg spinninga.

LivM sa...

Dette ser jo veldig spennede ut! Riktig lykke til!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)