www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

mandag 13. juli 2009

Kauni! =)

Here`s another shawl of Love knot`s! =)
This is my second contribution in the summer-contest at Strikk innom!





More info here - only norwegian. =)


I used the same edging as last time - and I really like the way it turned out! =)
Kauni is a traditional wool-yarn with amazing colour-changes! It will hopefully get a bit softer after washing.



Pattern: Felisi`s Englemaskesjal
Usage: ca. 75 gr. Kauni Effektgarn bought at Strikk innom! A 2mm crochet-hook.































5 kommentarer:

Fidus sa...

Jepp, og der fant jeg ut hva jeg skal bruke resten av kauninøstet mitt til... Det er 8/2 kauni, ikke sant? Men nål 2 mm, fungerte det bra?

Nunt sa...

Oh, dette er kjempefint!

Hils fra "a new Østfolder" :)

Fidus sa...

Hei igjen, meg igjen...
Hvordan lagde du kanten på sjalet?
Mulig dette blir neste prosjekt, det er jo bare såååå lekkert!

Tino sa...

Det var nydelig! Morsomt å se at de samme maskene kan bli så forskjellig ettersom man bytter garn og nål.
Ha en fin dag!

Margrethe sa...

Det var en god kauniidè! Jeg har masse kauni!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)