www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

lørdag 4. april 2009

Årets første macrobilder! =)

Nesten vår her om dagen! *yey*

Måtte feire det med litt bilder av blåveisen i beddet til svigers i dag.
Og et par ulvebilder såklart.



Jeg er for treig som vanlig... *ler*














Ligge vakkert på steinbenken og vente på godbiten.





























Sette seg pent og håpe naboens katt kommer helt bort...


























Ulven










Lykkelig! =)


















Fargen på blåveisen er vel i grunnen mer lilla/violett enn blå, men vakker er den!

























--------
The Spring is nearly here - these photos was taken today! *yey*



Besøkstallet har nå passert 7.000! =)
PS! Jeg skal dele ut et par håndlagede gaver når tallet passerer 10.000... *ler*

4 kommentarer:

Magaki sa...

Nydelige bilder du tar :)

Ha en fin påske!

Felisi sa...

Nydelige blåveisbilder! Enten har du et superbra kamera, eller så er du bare supergod til å ta bilder ;)
Ha en flott påske!

Maria sa...

Så fine bilete du har teke. Likte veldig godt nærbiletet av hunden og det andre biletet av blåveisen. Eg driv og tel på knappane om eg skal kjøpe meg ei makrolinse eg også, og så blir eg frista same kor eg går! :) God påske!

Elin H. sa...

Så mange fine bilder du tar. Du har blikk for detaljer :) Og nydelig bikkje!! Varme gode øyne :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)