www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

onsdag 25. mars 2009

Lucky me! =)

Sipusa hadde en liten GiveAway på bloggen sin forrige uke - og jeg vant "trøstepremien"!! *yey*

Og heldige meg fikk nydelig garn - plategarn fra Island i en herlig brunfarge!! Dette blir mitt første bekjentskap med plategarn, så Sipusa traff gull med denne god-premien! *dobbel-yey*

Tuuuusen takk, snuppa! <3





Det anbefales å følge med på bloggen hennes - hun er utrolig kreativ og lager flotte ting! =)

-------

Sipusa had a GiveAway from her blog the other week - and I won this beautiful yarn! *yey*
How lucky am I? <3

Thank you SO much! =)

PS! Make sure you check out her blog - she`s very creative and makes beautiful things! =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra du likte trøstepremien:-D
Jeg synes lukta av det Islandske plategarnet er spesielt god, ta deg en sniff;-D og så er jeg selvsagt spent på hva du tryller frem av det da:-D

Anonym sa...

Sa jeg ikke takk for den fine omtalen? *skammer meg* Men unnskyldningen er at jeg er så *kledelig beskjeden* at jeg glemte det av den grunn;-D

hehe.......liksom;-D
Takk uansett!

Frk. Chilli sa...

Heldige deg som har fått "trøstepremie". Virker jo som det er gull dette:-)

Tino sa...

Gratulerer, så morsomt det var. Flotte pulsvarmerer i innleggene under her, ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)