www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

mandag 16. februar 2009

Knitting On The Run?

Det er ikke noe problem med en sånn lekker og kjekk mappe for hånden!
Felisi lager så utrolig flotte strikketøymapper! Denne ropte til meg fra siden hennes - og jeg bare måtte kjøpe den til svigermor! =)

Sjekk de herlige kattepusene inni, da! *ler*
















Min ûberkule koksgrå mappe med dødingemenner inni finner du her! Jeg digger den! <3


----------
Felisi makes the coolest little bags to carry your knitting with you whereever! This one was for my mother-in-law! =)

Here you can see my bag - with sceletons on the inside! *lol* I love it! =)

4 kommentarer:

MirreVirre sa...

Er veldig fornøyd med macroobjektivet! Har ikke fått brukt det så masse da, det er jo ikke så mye lys enda =)
Gleder meg stort til sommeren kommer og blomstene titter fram!

Tino sa...

Så stilig mappe! Er ikke så rosadame selv om det virker sånn på bloggen min altså hehe. Kan bli for mye rosa selv for meg ;)

Bittes Hjørne sa...

Jeg er helt enig, strikkemappene er helt geniale:)

Frk. Chilli sa...

Har sikla litt på de strikkemappene selv:-)
Ang Theodora, jeg la opp 40m på p4.5. 10omg vrbord, 25omg glstr før jeg felte til tommelkile. Økte 15m til kile og så str 12omg glattstrikk før jeg avsluttet med 5omg vrbord:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)