www.flickr.com
mona.mono's items tagged with madebymono More of mona.mono's stuff tagged with madebymono

lørdag 1. november 2008

The Witch is coming...!

Dagene har gått så alt for fort i det siste, så jeg fikk aldri kjøpt inn et nytt gresskar... Men jeg kan selvsagt benytte anledningen til å skryte litt av heksa jeg lagde i fjor, sant? *ler*



Jeg ble skrekkelig fornøyd med dette gresskaret, for det var første gang jeg forsøkte meg på å skjøre ut et tydelig motiv i gresskaret. Tidligere hadde jeg kun skåret ut munn og øyne... Men dette gikk over all forventning til å være prototypen! =)

Ulven skjønte ingenting av det jeg holdt på med i 2 timer... Sååååå mye styr og mas for noe som ikke fikk spises? *himle*



HER finnes mange forslag til ûberkule motiv! =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det derre gresskaret ble bare helt råflott.
Kaster du det etterpå? Eller.
Ha en fin søndag

Anonym sa...

Tøft gresskar! Men det kan jo spises da, vårt ender snart i cous-cous-gryten. Det finnes mange oppskrifter på pumpkin-pai osv på nettet.

Beyla sa...

JEG VIL HA PUMPKIN PIE!! Så jeg kunne godt hjulpet deg å bli kvitt gresskar rester - kanskje ikke de småsure inni lykta men ;)

For en nydelig ulv!!! Skikkelig godkos!

Monstermønster sa...

Oi! Sinnsykt kult! Og godt tips, hvis vi noen gang somler oss til å kjøpe gresskar.

Anonym sa...

wow! kjempebra gjort, skikkelig imponert og jepp, motivet var råkult:-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noe du har lyst på? =)

Kontakt meg gjerne på mona.mono@hotmail.com om du er interessert i noe av det jeg viser frem her, eller om du ønsker deg noe i andre farger/garn el. =)

See something you like? Contact can be made by the hotmail above. =)